5comver0007

 09122039437       09224055895         02188331528

نکته بسیار مهم: به دلیل مشکل کوچک بوجود آمده در تولید کمپوست ساز بوکاشی، تا اول خرداد 1403 سفارش این نوع سطل را متوقف ساخته ایم. ضمن پوزش از علاقمندان به خرید این مژده را می دهیم که در جهت جبران خسارت، قیمت ها تا پایان خرداد ثابت خواهند ماند.

 

HUOS TOTAL

RUMI4

چرا مشکل داریم؟ چگونه مشکل را حل کنیم؟

 

 

hame1

 

hame2

 

hame3

یک تیر و پنج نشان! 

5reas 6

 

 کمپوست خانگی!

5reas 7

 

بوکاشی، کمپوست داغ، کمپوست سرد، ورمی کمپوست

قسمت اول

3- به روش لازانیا کمپوست درست کنید!

وقتی شروع به درست کردن توده کمپوست می کنید، ابتدا یک لایه از شاخه ها و ترکه ها را در کف قرار دهید. این، هوادهی را تامین می کند و کمک به ممانعت از شرایط بی هوازی می نماید. ما توصیه می کنیم که از روش لازانیا کمک گرفته و مواد را به توده اضافه کنید. این، جایی است که لایه های یک در میان سبز و قهوه ای در سطل کمپوست را تقریبا در مقادبر مساوی می ریزید. انجام این کار کمک می کند که در توده کمپوست تعادل خوب مواد مغذی داشته باشید و شرایط خوب را برای تنفس هوازی و سلامتی نگهداری کنید.

fivcomp4

یک تعادل خوب مواد مغذی در کمپوست، برای رشد ضروری است.

4- چطور توده کمپوست را مدیریت کنید؟

گاهگاهی توده کمپوست را با چنگک باغبانی یا چوب به هم بزنید تا شرایط هوازی بهتر تامین شود. با این کار تولید بوی بد به حداقل خواهد رسید. گذاشتن در روی توده کمپوست هم مانع از ایجاد رطوبت مازاد حاصل از غرقاب شدن کمپوست می گردد. شما فقط نیاز دارید که در هنگام ملاحظه خشکی، آب را اسپری نمایید.

5- زمان بندی برای تکمیل چیزها

شما می توانید مواد را مستمرا به توده کمپوست اضافه کنید و ایده آل این است که یک لایه سبز یا قهوه ای اضافه کنید. مثلا وقتی چمن می زنید آن را اضافه کنید و یا چند روز که پوست میوه جمع می کنید، آن ها را بیفزایید.

تبریک! بعد از 6 تا 12 ماه اولین کمپوست را خواهید داشت.( با کمپوست سازهای بوکاشی و پاسیویی این زمان بسیار کوتاهتر است!) این در پایه سطل است و شما باید دارای یک بافت قهوه ای رنگ و ترد باشید که رایحه خاک می دهد.

مشغول شوید، آن را داخل خاک حفاری کنید یا به عنوان یک مالچ مغذی در اطراف پایه گیاهانتان لایه بندی نمایید. گیاهان شما عاشقش می شوند و شما عاشق باغی می شوید که سالمتر شده است.

آیا دوست دارید قاشق و چنگال و کارد و لیوان و بشقاب و ... قابل کمپوست شدن خود را کمپوست نمایید؟ گروه ما شما را هدایت می کنند که "پسماند صفری" شوید. به ما اجازه دهید که کمکتان کنیم تا به اهداف خود دست یابید. با ما در تماس باشید!