5comver0007

 09122039437       09224055895         02188331528

نکته بسیار مهم: به دلیل مشکل کوچک بوجود آمده در تولید کمپوست ساز بوکاشی، تا اول خرداد 1403 سفارش این نوع سطل را متوقف ساخته ایم. ضمن پوزش از علاقمندان به خرید این مژده را می دهیم که در جهت جبران خسارت، قیمت ها تا پایان خرداد ثابت خواهند ماند.

 

HUOS TOTAL

RUMI4

چرا مشکل داریم؟ چگونه مشکل را حل کنیم؟

 

 

hame1

 

hame2

 

hame3

یک تیر و پنج نشان! 

5reas 6

 

 کمپوست خانگی!

5reas 7

 

عیب یابی و کمک های بیشتر

قسمت اول

قسمت دوم

قسمت سوم

قسمت چهارم

قسمت پنجم

قسمت ششم

قسمت هفتم

قسمت هشتم

قسمت نهم

قسمت دهم

قسمت یازدهم

قسمت دوازدهم

39- جنی واکر در 10 اکتبر 2017 در ساعت 10:27 صبح چنین می گوید:

سلام
ما در حال تلاش برای راه اندازی یک سیستم کمپوست بوکاشی برای مهمانخانه و هتل کوچک خود هستیم. ما مقدار زیادی زائدات غذایی و خرده های بشقاب را در طی سرویس صبحانه تولید می کنیم و نیاز به راهی کارآمد در ارتباط با آن ها داریم. آیا اگر سطل در حین سرویس باز بماند (حدود 2 ساعت) تا ضایعات تدریجا اضافه شوند و سپس له شدن، پاشیدن و مسدود شدن محتویات در پایان هر روز صبح صورت گیرد، به فرآیند آسیب می رساند؟ هر سطل دو سه روزه پر می شود. پس ما فکر می کنیم که محتویات زمان گندیده شدن ندارند. اگر چه سطل در معرض اکسیژن خواهد ماند! نگه داشتن یک سطل جداگانه که نیاز به ریختن هر روز به بوکاشی دارد، عملی نخواهد بود. پیشاپیش از توصیه شما متشکرم.

نیکی کلسی در 11 اکتبر 2017 در ساعت 8:19 بعد از ظهر چنین می گوید:

سلام جنی.

از سوال شما متشکرم. من پاسخ سوال پر تکرار شما را در همینجا می آورم.

لطفا در صورت داشتن هر گونه سوال در ادامه مطلب به من اطلاع دهید. ما عاشق شنیدن این هستیم که شما بالاخره چه می کنید.

نیکی و تیم "زندگی با بوکاشی"

40- الیزابت متیسن در 28 می 2017 در ساعت 2:54 صبح چنین می گوید:

من باغ ندارم و فقط یک پاسیو دارم. آیا می توانم با استفاده از سطل در آنجا کمپوست درست کنم؟ تقریبا چقدر طول می کشد که کمپوست درست شود؟

نیکی کلسی در 3 می 2017 در ساعت 5:35 صبح چنین می گوید:

سلام الیزابت

از سوال شما متشکرم. زائدات غذایی تخمیر می شوند و شما نیاز دارید آن را در مرحله آخر به خاک باغ اضافه کنید. هرچند، این به آن معنی نیست که شما نیاز به باغ دارید. بسیاری از مردم یک کارخانه خاک می سازند تا کار زائدات غذایی تخمیر شده را تمام کنند. این (به زبان ساده) یک ظرف لاستیکی است که در آن خاک و ضایعات غذایی تخمیر شده بوکاشی را مخلوط می کنید. با ما راحت باشید و هر سوالی دارید بپرسید.

امید که کمکی کرده باشم
نیکی

الیزابت متیسن در 1 جون 2017 در ساعت 4:45 صبح چنین می گوید:

خیلی متشکرم، نیکی

41- نیکی در 26 آوریل 2017 در ساعت 8:19 بعد از ظهر چنین می گوید:

ما توصیه کردیم که زائدات خود را با قطعات 1 تا 2 اینچی خرد کنید. قطعات بزرگتر در مدت زمان طولانیتر تجزیه می شوند. اگر قطعات بزرگتر اضافه می کنید، سبوس را سخاوتمندانه تر مصرف کنید و انتظار داشته باشید زمان تخمیر طولانیتر شود و همچنین بیشتر طول بکشد تا کار تجزیه بعد از دفن صورت گیرد. و به خاطر داشته باشید، پوست و پوشش، حفاظت طبیعی از میوه ها ایجاد می کنند. مطمئن شوید که کل میوه ها و سبزی ها قبل از قرارگیری در سطل بوکاشی خرد شده اند تا میکروب ها بتوانند به گوشت داخل آن ها دسترسی پیدا کنند.

42- مارک در 12 مارچ 2016 در ساعت 9:36 بعد از ظهر چنین می گوید:

متشکرم. این واقعا متن مفیدی بود. در طول زمستان، من متوجه شدم که سطل هیچ کپکی نداشت. پس من فکر کردم که کار نمی کند و به فکر توقف افتادم. با مطالعه متن من باور دارم که آن خوب کار می کرد و من با بوکاشی کار خواهم کرد. این واقعا یک راه خوب است که آدم را از شر زائدات غذایی بودار خلاص می کند.

نیکی در 16 مارس 2016 در ساعت 3:22 صبح چنین می گوید:

فوق العاده است که این را می شنوم. مادامی که کپک سبز/ آبی و بوی گند ندارید اطمینان داشته باشید که کارها خوب جلو می روند.

بارون در 21 آوریل 2017 در ساعت 4:29 بعد از ظهر چنین می گوید:

خب! دقیقا چه می کنید اگر اوضاع مطلوب نباشد؟ من فراموش کردم برای چند روز شیرابه را از  سطل بوکاشی دست ساز خانگی خارج کنم و الان همه چیز بوی گند گرفته است. به نظر نمی رسد که هیچ شستشویی مشکل را حل کند. آیا باید هر چیز داخل آن را دور بریزم؟ یا آن را دفن کنم؟ چیزی هست که سطل را تمیز کند؟

متشکرم

نیکی در 23 آوریل 2017 در ساعت 5:45 صبح چنین می گوید:

پس شما شیرابه را زهکشی کرده اید و پیش کمپوست را دفن کرده اید؛ اما سطل هنوز بو می دهد. اگر چنین است، آیا رها کردن سطل در برابر نور مستقیم خورشید را آزموده اید؟ نور خورشید جالب و سرگرم کننده است! همچنین، آیا سعی کرده اید دوباره سطل بوکاشی خود را مجددا کارگذاری نمایید؟ میکروب های بوکاشی و شرایط بی هوازی کمک به کشتن باکتری های مرتبط با فساد و بوی گند می کنند.

و نکته دیگر، من تعجب می کنم که شما فقط چند روز شیرابه را زهکشی نکرده اید و کل سطل بد شده است! آیا از قبل شروع به بو گرفتن نکرده بود؟

بارون بی کانتر در 25 آوریل 2017 در ساعت 10:53 بعد از ظهر چنین می گوید:

متوجهش نشده ام، اما ممکن است. من فکر می کنم خرده هایی که گذاشته ام آنقدر کامل هستند که هضم و خوردنشان سخت است. ممکن است این عامل مشکل باشد؟

پایان