نیم نگاه


midanidVERY

 5comver0007

 09122039437       09224055895         02188331528

فوری! فروشی! بدون معطلی! در انبار فقط یک سطل بوکاشی و دو بسته سبوس موجود است! در صورت تمایل به خرید، قبل از دیگران، تماس بگیرید!!

HUOS TOTAL

RUMI4

چند بار دوش بگیریم؟( کد 0454)
اگر واقعا مایل به صرفه جویی در مصرف آب خود هستید با ما تماس بگیرید. برای اینکار قبلا قوانین مشاوره تلفنی را ملاحظه نمایید.
اینکه یک نفر چند بار دوش بگیرد کاملا بستگی به فعالیت های روزانه او دارد. این به معنی این است که برخی افراد باید روزانه دوش بگیرند، در حالی که دیگران می توانند هر چند روز یکبار دوش بگیرند.


به خاطر داشته باشید که دوش گرفتن خیلی زیاد می تواند بطور منفی بر میکروب های پوست تاثیر بگذارد؛ قارچ ها و باکتری های مفیدی که روی پوست زندگی کرده و به سیستم ایمنی کمک می نمایند. هرچند، عدم دوش گرفتن به میزان کافی هم می تواند موجب مسائلی از قبیل آکنه، عفونت های ویژه و التهابات پوستی گردد.
این متن در جستجوی این است که چقدر شما باید دوش بگیرید. آن همچنین توضیح می دهد که اگر به مقدار کافی دوش نگیرید و یا بیش از حد مورد نیاز دوش بگیرید چه اتفاقی برایتان می افتد.
چقدر بالغین باید دوش بگیرند؟
برای بعضی از مردم، احتمالا دوش گرفتن یک روز در میان یا هر سه روز یکبار کافی است. در روزهایی که دوش نمی گیرید، می توانید از یک حوله یا لیف تمیز برای تمیز کردن کل بدن استفاده نمایید. همچنین این ایده خوبی است که هر شب صورت خود را شسته و هر گونه کثیفی، آرایش، کرم ضد آفتاب و هر چیز دیگری که باعث گرفتگی سوراخ ها و منافذ می گردد را بزدایید.
مهم است که دست های خود را بشویید. وقتی بیمار هستید و یا در کنار آن هایی که بیمار هستند زندگی می کنید مکررتر شستشو را انجام دهید تا کمک به پیشگیری از گسترش عفونت نمایید.
آیا نیاز دارید که هر روز دوش بگیرید؟
اشخاصی که خاک آلود و یا عرق آلوده هستند و یا در سر کار و یا هنگام فعالیت در معرض مواد شیمیایی خطرناک و یا مواد حساسیت زا قرار می گیرند ممکن است بخواهند روزانه دوش بگیرند. موارد زیر مثال هایی از کسانی هستند که لازم است روزانه دوش بگیرند:
کارگران مزرعه
داوطلبین و گروه های نجات حیوانات
چشم اندازها و فضاهای سبز
مردمی که با باغ و باغچه سر و کار دارند
کارگران ساختمانی
کارگردان های مراسم ختم و ترحیم
ورزشکاران
مربیان فیتنس و بدنسازی
مردمی که کار شدید انجام می دهند
نیازهای استحمامی می توانند در طول سال تغییر کنند. اگر در ناحیه ای زندگی می کنید که تابستان خیلی داغ و زمستان بسیار سرد دارد، فقط در طی ماه های تابستان ممکن است نیاز به دوش روزانه داشته باشید.
آیا باید دو بار در روز دوش بگیرید؟
دو بار در روز دوش را فقط هنگامی بگیرید که واقعا به آن نیاز دارید. مجاورت زیاد با آب و صابون، به ویژه آب داغ، تعادل پوست شما را بر هم خواهد زد.
دو بار دوش گرفتن روزانه می تواند سبب شود که پوست؛ خشک، ورقه، ورقه و دارای خارش شود. این به ویژه برای مردم دارای پاسوریازیس و اگزما مشکل ایجاد می کند.
چه مدت را می توان بی دوش گرفتن سر کرد؟
اینکه چه مدت را می توانید بی دوش گرفتن سر کنید بستگی به فعالیت های روزانه شما، میزان کثیفی و عرق بدن، نوع مواد شیمیایی یا حساسیت زایی که با آن ها روبرو هستید دارد.
سر کردن طولانی مدت بدون دوش گرفتن موجب بوی بد بدن می شود. سلول های مرده پوست، عرق و چربی نیز شروع به تولید کرده و منافذ را مسدود می کنند. این امر شیوع آکنه در مردم مستعد را به دنبال دارد.
بعد از تمرین و کار سخت، تا جایی که ممکن است، سریع دوش بگیرید و لباس عوض کنید. پوشیدن لباس های مرطوب و عرقی در مدت طولانی باعث می شود که خطر عفونت های قارچی و باکتریایی مثل خارش میان پاها( کشاله ران) بالا برود.
چه می شود اگر ماه ها دوش نگیرید؟
ماه ها بدون دوش گرفتن سر کردن باعث ایجاد بیماری نگلکتای پوست می شود؛ یک بیماری که در آن قطعات قهوه ای سلول های مرده، کثافت، عرق و چرک روی پوست تشکیل می شوند. این شرایط مردمی را تحت تاثیر قرار می دهد که قادر نیستند بدن های خود را به طور مناسب تمیز نمایند.
این امر بعد از جراحی هم اتفاق می افتد؛ وقتی که فرد می ترسد اطراف بریدگی را تمیز کند یا این کار را دردناک می یابد. با شستشوی مرتب پوست آسیب دیده، بیماری نگلکتای پوست به سهولت مداوا و درمان می گردد.
نکاتی برای اینکه سالم دوش بگیرید
اگر واقعا می خواهید مصرف آب خود را کم کنید، با ما تماس بگیرید. قبلا در اینجا قوانین مشاوره تلفنی را مطالعه نمایید.
از آب گرم استفاده کنید. آب داغ می تواند چربی های حفاظتی همانند "چربی پوست" را بزداید.
کوتاه دوش بگیرید 5 تا 10 دقیقه ایده آل است.
از صابون غیر خشک شونده استفاده کنید. اگر بار یا مایع تمیز کننده بدن را ترجیح می دهید، یکی که برچسب "مرطوب کننده" دارد را برگزینید.
از صابون فقط برای قسمت انتخابی بدن استفاده کنید کف مالی را فقط به قسمت های مستعد بو از قبیل زیر بغل، کشاله ران، کپل و پا محدود نمایید.
آرام باشید اگر از لیف یا برس بدن استفاده می کنید، سایش را به سختی انجام ندهید. وقتی از حوله استفاده می کنید؛ در عوض مالش، پوست را به ملایمت نوازش دهید تا خشک شود.
بعد از دوش گرفتن، رطوبت دهید. اگر پوست حساس دارید یا پوستتان متمایل است خشک شود، با یک کرم مرطوب کننده خوشبو، لوسیون بدن یا روغنی که پوست را مرطوب نگه می دارد تمام بدن خود را تحت تاثیر قرار دهید.
پوف ها و لیف ها را تمیز نگه دارید. اسفنج های نمناک، لیف ها و پوف های دوش محل های رشد و نمو باکتری ها و کپک ها هستند. آن ها را خارج دوش بگذارید تا جریان هوا خشکشان کند و آن ها را جایگزین کنید. حداقل هر ماه یکبار باید آن ها را در ماشین ظرفشویی بگذارید.
خلاصه
نیازهای استحمامی هر شخص بسته به گستره ای از عوامل از قبیل آب و هوای محلی، محیط کاری، مشغولیت ها متفاوت است. بطور عموم، دوش گرفتن هر یک روز در میان یا چند روز یکبار مناسب است.
در ذهن داشته باشید که دوش گرفتن های روزی دو بار یا مکرر با آب داغ یا به مدت طولانی می تواند چربی های مهم پوست را از بین ببرد. این می تواند منجر به پوست خشک دارای خارش گردد. بی خیال دوش گرفتن شدن در مدت طولانی نیز ممکن است باعث عفونت، آکنه، نگلکتای پوست شود.
برای اینکه پوست خود را سالم نگه دارید، با آب گرم دوش گرفته و از صابون مرطوب کننده استفاده کنید. وقتی خودتان را تمیز می کنید آرام بمانید و وقتی خود را خشک می کنید هم همین امر را صورت دهید. اگر از لیف یا پوف دوش استفاده می کنید، ان ها را بطور کامل ماهی یکبار ضد عفونی نمایید.