قسمت اول

روز بیرون گذاشتن زباله را فراموش نکنید!


کی پوست لابستر، ماهی یا دیگر زائدات غذایی را در چرخ جمع اوری کمپوستم بگذارم و چطور بو را مدیریت نمایم؟
رطوبت در تولید بوی سطل نقش دارد. با بسته بندی ضایعات مواد غذایی مرطوب و اضافه کردن کاغذ و جعبه کثیف / غیر قابل بازیافت (مانند حوله کاغذی، جعبه غلات) و / یا ضایعات برگ و حیاط می توانید رطوبت و بو را در چرخ خود کاهش دهید.


بهترین راه برای اجتناب از مگسها در چرخ، بسته بندی زائدات غذایی مرطوب قبل از قرار دادن در چرخ است؛ به ویژه زائدات گوشت و میوه. زائدات گوشتی همچنین می توانند قبل از روز جمع آوری، در فریزر و در کیسه کاغذی ذخیره سازی شوند.
آیا می توان از کیسه پلاستیکی برای پوشاندن سطل مینی آشپزخانه من استفاده کرد؟
کیسه های پلاستیکی می توانند به عنوان آستر سطل آشپزخانه کوچک استفاده شوند، اما کیسه های پلاستیکی در چرخ "آلی" یا "ارگانیک" قرار نمی گیرند.
کجا باید سطل آشپزخانه کوچک را ذخیره سازی نمود؟
سطل آشپزخانه کوچک را باید در یک موقعیت راحت آشپزخانه ذخیره سازی نمود.
برگ و زائدات باغی چیست؟
"برگ و زائدات باغی" به معنای مواد رستنی منتج از باغداری، باغبانی یا محوطه سازی است. این مواد شامل هرس های درختان و شاخه ها، باقیمانده های گیاهان، هرس های چمن، برگ ها و درختان است.
زباله باقیمانده چیست؟
"زباله باقیمانده" به معنی زائدات خانگی به غیر از مواد قابل بازیافت، مواد قابل کمپوست شدن و نخاله های ساختمانی و تخریب است.
برای مواد قابل بازیافت و زائدات باقیمانده از کیسه زباله پلاستیکی چه رنگی می توانم استفاده کنم؟
قابل بازیافت ها باید در کیسه های پلاستیکی آبی شفاف بی رنگ قرار داده شوند. زائدات باقیمانده( بعد از اینکه قابل بازیافت ها یا قابل کمپوست شدن ها حذف شدند) باید در کیسه های پلاستیکی بی رنگ شفاف قرار داده شوند.
سطل کمپوست چیست؟
"سطل کمپوست" به معنی یک چرخ هوادهی است که برای تخلیه توسط وسایل بالابرنده هیدرولیکی طراحی شده است و هدف آن ذخیره و جمع آوری مواد قابل کمپوست شدن شهری است. جمع کننده زائدات جامد هر دو هفته یکبار آن را خالی می کند.
آیا مجبورم یک سطل داشته باشم؟
بله، هر قلمرو مسکونی با 3 یا کمتر واحدهای مسکونی با یک سطل سبز مخصوص مواد کمپوست شدنی تجهیز می گردد. سطل شما یک شماره سریال ثبت شده به آدرس شما خواهد داشت.
چه کسی پول سطل را می دهد؟
شهر آمرست سطل‌ها را خریداری خواهد کرد و هزینه آن از طریق هزینه جمع‌آوری زباله بازیابی می‌شود.
در سطل سبزم چه می توانم بگذارم؟
" مواد قابل کمپوست شدن" به معنای خرده های غذایی و غذاهای مازاد یا گندیده و یا گروه های غذایی شامل پوست سبزیجات، گوشت، ماهی، تخم مرغ، استخوان، محصولات غذایی مازاد، کاغذ مرطوب و کثیف، محصولات کاغذی کثیف( مثل دستمال سفره) حوله کاغذی، جعبه پیتزا، برگ ها و زائدات باغی، خاکستر چوب سرد( در یک جای فلزی برای یک هفته می مانند تا سرد شوند) است.
چه با برگ هایم انجام دهم؟
شما می توانید برگ های ریخته را در سطل کمپوستتان بیندازید. اگر برگ های اضافی دارید، آن ها می توانند در کیسه های کاغذی یا قابل کمپوست شدن( حداکثر 10 به ازای هر جمع آوری) قرار گیرند تا با سطل کمپوست جمع آوری شوند. همچنین، یک جمع آوری ویژه در طی یک دوره دو هفته ای برای هر بهار و هر پاییز موجود است.
با درخت کریسمس، شاخه ها یا بته های درختان حیاط چه کنم؟
شهر، جمع آوری خانه به خانه درختان کریسمس را در طی یک دوره یک هفته ای بر اساس جدول جمع آوری برنامه ریزی شده فراهم می کند. یک جمع آوری ویژه برگ ها، بته ها و شاخه ها هم در طی یک دوره دو هفته ای هر بهار و پاییز شکل می گیرد. شاخه های درختان و ترکه ها باید در بسته هایی با طول کمتر از 1.5 متر یا وزن 25 کیلوگرم بسته بندی شوند و قطر تک تک بسته ها در صورت قرارگیری برای جمع آوری منظم نباید از 5 سانتی متر بیشتر باشد.
چرخ های سبز برای حمل و نقل خیلی سنگین نیستند؟
این چرخ ها با چرخ های پلاستیکی 8 اینچی طراحی شده اند و می توانند با کوشش کمی یک وری شوند و حرکت داده گردند.

قسمت سوم