نیم نگاه


midanidVERY

 5comver0007

 09122039437       09224055895         02188331528

نکته بسیار مهم: به دلیل مشکل کوچک بوجود آمده در تولید کمپوست ساز بوکاشی، تا اول خرداد 1403 سفارش این نوع سطل را متوقف ساخته ایم. ضمن پوزش از علاقمندان به خرید این مژده را می دهیم که در جهت جبران خسارت، قیمت ها تا پایان خرداد ثابت خواهند ماند.

 

HUOS TOTAL

RUMI4

چطور از شر بوی لاک ناخن خلاص شویم؟
وقتی لاک زنی بدرستی انجام شود، بوی لاک ناخن انگشتان دست و پا را فوق العاده می کند، اما بوی بد آن در هنگامی که خشک می شود یک چیز دیگر است. این، بویی منحصر به فرد است که روی موهای سوراخ های بینی نشسته و دریافت می شود ( و احتمالا صریحا درست در سوراخ بینی شما) و هنگامی که استنشاق شود، بیرون آمدنی نیست. این از مواردی است که آدم ها از زیبایی رنج می برند، زیرا احتمالا کار با سردرد و نوعی مجاورت طولانی مدت با این بوی تند نابکار خاتمه خواهد یافت. این خط راهنما به شما نکات مفیدی می دهد تا بدانید چطور باید از شر بوی لاک ناخن خلاص شوید.


خانم های آرایشگر از رنگی برای لاک ناخن خود استفاده می کنند که از نیتروسلولز ساخته شده است، که در حلال محلول است. این ماده بخودی خود استفاده می شود یا با پیگمان های مختلف رنگی می شود تا ایجاد رنگ های مد روز محبوب فصل را بنماید. لاک ناخن توسط خانم ها و آقایان ویژه ای که می خواهند بر شخصیت منحصر به فرد خود تاکید کنند مورد استفاده قرار گرفته و یک قسم پالایش شده ویژه از رنگ ماشین است. این حقیقت توضیح می دهد که چرا این وسایل آرایشی همان بوی بد رنگ ماشین را می دهند.

polnail1
چطور از شر بوی لاک ناخن دست ها رها شویم؟
1- استفاده از روغن کوتیکول

polnail2
یک اختیار برای خنثی کردن بوی لاک ناخن استفاده از روغن کوتیکول روی ناخن است. شما در انتخاب آن ها دارای اختیاراتی می باشید، از جمله اینکه محصولات می توانند با قلم یا برس اعمال شوند. برخی کارخانه ها وسیله ای تولید می کنند که شبیه یک برس نرم است. همانند یک عیدی، این محصولات ممکن است شامل خواص ضد قارچی یا ضد باکتریایی باشند که ناخن ها را از بیماری ها یا بلایایی که می توانند سبب شوند آن ها خشک گردند محفوظ می دارد.
2- مالیدن مقداری روغن زیتون

polnail3
اگر بوی لاک ناخن به مشامتان می رسد، به آشپزخانه رفته و مقداری روغن زیتون کش بروید. آن را روی ناخن ها مالیده و 10 دقیقه ای صبر کنید. دست هایتان را بشویید. این استراتژی بوی استون را خواهد گرفت.
بوی لاک ناخن را از اتاق خارج کنید
1- کمی پنجره را باز کنید

polnail4
اگر بوی لاک ناخن خیلی تند است، مقداری هوای تازه به داخل اتاق بکشانید. باز کردن پنجره باعث می شود که ملکول های بد بو بیرون بروند. اگر هوا سرد است کافی است پنجره فقط در حدود 10 الی 15 دقیقه باز بماند، زیرا این زمان برای عمل کردن ترفند کافی است.
2- اسپری تازه کننده هوا را مورد استفاده قرار دهید

polnail5
تازه کننده های هوا بوی حاصل از لاک ناخن را خنثی می سازند. قبل از فشردن دکمه، برچسب را بخوانید و مطمئن شوید که تازه کننده بوی بد را حذف می کند و آن را با بویی دیگر جایگزین نمی نماید. اسپری لیزول و تاثیر گذار بر هوای فبرز به دلیل این مزایا "توصیه شدنی" هستند و ممکن است از برندهای ارزان قیمت بهتر باشند.
3- پراکنده کردن بو

polnail6
اگر فن سقفی دارید آن را روشن کنید تا هوای داخل اتاق را به چرخش در بیاورد. از باز بودن در اطمینان حاصل کنید تا هوا در سراسر اتاق جریان داشته باشد. شما دوست ندارید بوی بد بیش از حد مورد نیاز در فضای محبوس باقی بماند. یک فن مدل کفی کمک می کند که چیزها حرکت سراسری داشته باشند و به گونه ای از اتاق خارج شوند که شما راحت تر نفس بکشید.
4- دانه های نجات بخش قهوه

polnail7
یک کاسه دانه تازه قهوه را در اتاق بگذارید تا بوی لاک ناخن اتاق را جذب نماید. دانه های قهوه را روزانه به هم بزنید تا دیگر بویی استشمام نکنید. برای بهترین نتایج، از کاسه شیشه ای استفاده کنید.
5- لاک ناخن را فوری ذخیره سازی کنید

polnail8
با پایان عملیات لاک زنی، فوری، لاک ناخن را ذخیره نمایید. حتی اگر در لاک را فوری بگذارید، بوی لاک ناخن را در فضا استشمام خواهید کرد. یک جای خوب برای ذخیره کردن وسایل آرایشی و نگهداری بو در حد مینیمم قرار دادن آن ها در یخچال است. این استراتژی به شما کمک می کند که وسایل آرایشی را همیشه تر و تازه داشته باشید.

مهم: اگر اطلاعات خود را بیش از مطالعه و خواندن، از طریق شنیدن به دست می آورید بهتان توصیه می کنیم که "چرا مشاوره تلفنی!؟" را بخوانید.