نیم نگاه


midanidVERY

 5comver0007

 09122039437       09224055895         02188331528

نکته بسیار مهم: به دلیل مشکل کوچک بوجود آمده در تولید کمپوست ساز بوکاشی، تا اول خرداد 1403 سفارش این نوع سطل را متوقف ساخته ایم. ضمن پوزش از علاقمندان به خرید این مژده را می دهیم که در جهت جبران خسارت، قیمت ها تا پایان خرداد ثابت خواهند ماند.

 

HUOS TOTAL

RUMI4

اگر مدیریت یک مرکز تهیه ,توزیع و عرضه مواد غذایی را بر عهده دارید و یا در چنین مرکزی کار می کنید باید برایتان مهم باشد که بدانید چه کسانی نیاز به آموزش دارند و کدام ها باید کارت بهداشت داشته باشند.پاسخ این دو سوال را به نقل از می آوریم:

5-2-4-1-آموزش های بهداشتی
مدیریت واحد توزیع و عرضه مواد غذایی باید شرایط آموزش کافی و پیوسته کارکنان را فراهم آورد و به کارکنان لزوم پیشگیری از آلودگی مواد غذایی را آموزش دهد و همچنین گواهی آموزشگاه اصناف را کلیه کارکنان داشته باشند.نکات اساسی که باید آموزش داده شوند عبارتند از:رعایت بهداشت شخصی, نحوه شست و شو, نحوه استفاده از تجهیزات, ایمنی دستگاهها و موارد دیگر.

جهت ثبت نام در مراکز صدور گواهی نامه آموزشگاه اصناف لازم است مدارک زیر همراه پرسنل باشد:

الف- فتوکپی کارت ملی

ب- دو قطعه عکس 3*4

ج- فتوکپی آخرین مدرک تحصیلی( برای افراد دارای مدرک تحصیلی کاردانی و بالاتر)

نکته: در ضمن، ثبت نام پس از اخذ تعرفه مصوب وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صورت خواهد گرفت.
5-2-4-2- معاینات پزشکی
پرسنلی که با مواد غذایی سر و کار دارند باید قبل از استخدام مورد معاینات پزشکی مطابق دستورالعمل وزارت بهداشت قرار گرفته و سلامتی آن ها تایید گردد.بهتر است کارکنان در مراکز درمانی دارای پرونده باشند تا هر زمان لازم شد بتوان تاریخچه آن ها را از نظر بیماری ها و وضعیت سلامتی مورد بررسی قرار داد.