نیم نگاه


midanidVERY

 5comver0007

 09122039437       09224055895         02188331528

 

HUOS TOTAL

RUMI4

5 دلیل که سطل بوکاشی را در خانه داشته باشید!

قسمت اول

کمپوست سازی داخلی

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال نمایید.

اغلب مردم کمپوست سازی آشپزخانه را به دیگر روش های کمپوست سازی ترجیح می دهند و این به سبب دسترس پذیری، تاثیر گذاری و نیاز به کوشش کم است. نگاهی به یخچال انداخته و به من بگویید که آیا در آن ماکارونی فراموش شده ای که نیاز به کمپوست کردن داشته باشد نمی بینید؟ احتمالا شما برای کمپوست سازی نیاز به کمک دارید و ما اینجاییم تا از شما حمایت نماییم.

کمپوست سازی باغی

اگر یک متخصص باغ و باغبانی هستید و یا کسی می باشید که از این جور کارها لذت می برد، کمپوست سازی باغی راست کار شماست! این فرآیند نیاز به حداقل کار دارد و به شما اجازه می دهد که زمان ارزشمند زیادی را با مادر طبیعت بگذرانید. کمپوست باغبانی شامل بازیافت ضایعات غذا یا زباله های حیاط در باغ شما در حالی که مقداری ویتامین دی خوب قدیمی را جذب می کند، است.

چطور محصولات سبز من می تواند به شما کمک کند؟

بوکاشی پلاس

بوکاشی پلاس از محتویات تماما طبیعی ساخته شده و فاقد ارگانیزم های دستکاری شده ژنتیکی می باشد. علاوه بر این شامل سبوس جو کانادایی، میکروارگانیزم هایی که با هم کار می کنند تا فرآیند تبدیل زائدات غذایی را تسریع کنند بوده و قادر است باعث شود تنها در عرض چند هفته کمپوست غنی تولید شود. بوکاشی پلاس سبز خوب من برای استفاده در سیستم کمپوست سبز خوب من مناسب است.

سیستم کمپوست بوکاشی داخلی

سیستم کمپوست بوکاشی سبز من چراغ امیدی برای برآورده کردن تمام نیازهای شما به کمپوست خانگی است. سطل سبز، شلوغ پلوغ است و تمام ضایعات غذایی خانواده را نگه نمی دارد. چرا وقتی می‌توانید همه چیز را با سیستم کمپوست داشته باشید، به قیمت کمتری بسنده کنید؟ آن به طور کارآمدی ضایعات غذایی مشتمل بر گوشت، پنیر، استخوان های کوچک، ... را تخمیر می کند و بدون ایجاد بوی وحشتناک تنها در مدت چند هفته مبدل به خاک غنی از مواد مغذی می نماید.

خانه و آشغال های شما

این شما هستید که باید در خانه خود تغییری ایجاد کنید، چه باغبان مشتاق باشید و چه بخواهید خود را با آخرین روندهای زیست محیطی آشنا کنید. خانه جای مناسبی برای شماست تا آغازگر سفر زائدات آلی باشید و در همان حال پول را ذخیره نمایید، تغییری در رد پای زیست محیطی بدهید، منابع را کاهش دهید، کیفیت خاک را بهبود بخشید، یا فقط یک مدل فان خوب خانگی داشته باشید. کمپوست سازی یک آلترناتیو کامل برای شما و خانواده محترمتان است.