نیم نگاه


midanidVERY

 5comver0007

 09122039437       09224055895         02188331528

نکته بسیار مهم: به دلیل مشکل کوچک بوجود آمده در تولید کمپوست ساز بوکاشی، تا اول خرداد 1403 سفارش این نوع سطل را متوقف ساخته ایم. ضمن پوزش از علاقمندان به خرید این مژده را می دهیم که در جهت جبران خسارت، قیمت ها تا پایان خرداد ثابت خواهند ماند.

 

HUOS TOTAL

RUMI4

5 دلیل که سطل بوکاشی را در خانه داشته باشید!

خلاصه

سطل کمپوست داخلی بوکاشی تبدیل زائدات غذایی خانواده را آسان، سریع و کارآمد می سازد و برای باغ شما یک الحاقیه خاک عالی می سازد

کمپوست سازی خانگی یک راه ساده و ارزان قیمت است که طی آن شما می توانید زائدات غذایی خانواده را بطریق آلی دفع نمایید. همه آنچه شما نیاز دارید یک سطل کمپوست داخلی بوکاشی، مقداری سبوس بوکاشی و خرده های غذا است و شما می توانید کارخانه کمپوست خانگی خودتان را تولید نمایید.

استفاده از بوکاشی به شما اجازه می دهد که الحاقیه خاک آلی برای باغ گیاهان تزیینی و سبزیجات خود تولید نمایید.

5quebuk

چرا باید با استفاده از سطل کمپوست داخلی بوکاشی کمپوست تولید کنید؟

همه ما شنیده ایم که " شما نمی توانید دنیا را در یک روز تغییر دهید؛ اما می توانید تغییر را از خانه خود آغاز نمایید" خانه جای مناسبی است تا سفر زائدات آلی را آغاز نمایید. خواه تصمیم بگیرید که پولتان را ذخیره نمایید، خانه دوستدار محیط زیست تر ایجاد کنید، منابع را کاهش دهید، کیفیت خاک را بهبود بخشید، یا فقط و فقط تفریح نمایید؛ کمپوست سازی خانگی گزینه کاملی است که می تواند مورد استفاده شما و یا خانواده محترمتان قرار گیرد.

کثیفی ارزان

پول خرید کودهای شیمیایی یا آفت کش ها را ذخیره سازی نمایید.
پول کمتری بابت صورتحساب آب خود پرداخت نمایید. بوکاشی، رطوبت کیفی خاک را نگهداری می کند. پس شما نیاز ندارید به اندازه وقتی که از کودهای شیمیایی که مواد مغذی خاک را خالی می کنند استفاده می کنید از آب استفاده نمایید.
پول فروش خاک مازاد به همسایه ها را بگیرید و یا آن را به خاک محلی عمومی اهدا نمایید.

کاهش رد پاهای زیست محیطی

به حداقل رساندن انتشارات دی اکسید کربن مورد استفاده برای انتقال زائدات غذایی
به حداقل رساندن اثرات رواناب کودهای شیمیایی و آفت کش ها به داخل دریاچه ها، رودخانه ها و انهار.

ذخیره سازی منابع ارزشمند

اتلاف کمتر آب

افزایش عمر لندفیل ها
کاهش هزینه های شهری انتقال زائدات

بهبود خاک شما


کمپوست سازی با استفاده از بوکاشی از فرآیند بازیافت مواد مغذی ضروری به زمین استفاده می کند و کیفیت خاک پایدارتری را ایجاد می کند.
کمپوست همانند گودهای شیمیایی گیاهان را خشک نکرده و یا به آن ها آسیب نمی رساند.
وقتی از بوکاشی برای نیازمندی های کمپوست سازی استفاده می کنید، اجازه می دهید که گیاهانتان یک سیستم ایمنی طبیعی را رشد دهند.
کمک می کنید که نگهداری آب در خاک های ماسه ای بهبود یابد.
کمپوست بوکاشی به عنوان تامین کننده مواد مغذی و مواد آلی عمل می کند و رشد گیاه را بهتر می کند و محصولات بهتر تولید می نماید.

تفریح کنید

بیرون رفته و از هوای آزاد لذت ببرید. در خانه یا باغ، کمپوست سازی شما را تشویق می کند که فعال باشید!
در باره تاریخچه جالب کمپوست سازی بوکاشی تحقیق کنید و خودتان کشف کنید که چرا این روش قدیمی هنوز از بهترین راههای کمپوست سازی خرده های غذایی است.
در حال سازماندهی، طرح ریزی و پایش کوشش ها، مثمر ثمر و تیز بمانید!
با دیدن نتیجه کار سخت خود احساس موفقیت و غرور کنید.

مزایای سطل کمپوست داخلی بوکاشی

نگهداری کم
نیاز به کرم ندارد
آفات یا خزنده های مور مور کننده را جذب نمی کند.
بی بو
تقریبا تمام زائدات غذایی می توانند کمپوست شوند.
راحت برای استفاده

انواع مختلف کموست سازی

یکی از سنتی‌ترین و شناخته‌شده‌ترین تلاش‌های زیست‌محیطی توسط صاحبان خانوار، کمپوست‌سازی در خانه است. کمپوست سازی خانگی می تواند شامل باز چرخش خرده های غذایی بوده و یا کمپوست سازی باغی برگ ها، ترکه ها، زائدات غذایی و گیاهان را در بر گیرد. چه به فکر اصلاح وظایف کمپوست خود باشید و چه در زمینه کمپوست سازی کاملاً جدید هستید، آموزش انواع مختلف کمپوست به شما کمک می کند بهتر بفهمید که زندگی و گیاهان شما چه چیزهایی را از دست می دهند.

این دو سوال را از خودتان بپرسید

الف- آیا سطل کمپوست آشپزخانه من (سطل سبز) که در گوشه آشپزخانه من قرار گرفته است و کل خانه ام را متعفن می کند، برای عشق و توجه بسیار مورد نیاز التماس می کند؟

ب- آیا باغ و سطل کمپوست من فکر می کنند که توسط من نادیده گرفته شده و من بی خیال آن ها شده ام؟

اگر به سوالات پاسخ مثبت داده اید، ما شما را برای برداشتن بهترین قدم ها به چالش می کشیم و به سوی چالش کمپوست سازی داخلی بوکاشی می کشانیم.

قسمت دوم