چاپ
بازدید: 560

روز بیرون گذاشتن زباله را فراموش نکنید!

 

دیگر هرگز روز بیرون گذاشتن زباله را فراموش نکنید! نرم افزار "زائدات جامد ایالتی کامبرلند" که در "اپ استور" قابل دستیابی است این فرصت را در اختیار شما قرار می دهد که ای میل های یادآوری هفتگی دریافت نمایید.

شهر آمرست اخیرا سیستم های آسیاب زائدات را مورد اطلاع رسانی قرار داده است. یک پیمانکار جدید زائدات از اول آوریل 2018 این کار را کلید زده است. پیمان جدید مشتمل است بر:
سه جریان جمع آوری زائدات جامد( شامل زباله، قابل بازیافت و مواد آلی)
یک جمع آوری بهاره و پاییزه برگ و زائدات باغی
جمع آوری درختان کریسمس در ژانویه
جمع آوری مواد آلی هفتگی در تابستان
جمع آوری دو هفته یکبار آیتم های بزرگ( شوینده، خشک کن، صندلی، تخت، صندلی و ...)

جمع آوری ویژه سالانه اقلام حجیم، جمع آوری های ویژه برای آوارهای ساختمانی و تخریب و دومین جمع آوری درختان کریسمس در ماه می از قرارداد حذف شده است.

 

این برای ساکنین شهر آمرست به چه معنی است؟

 

جمع آوری آیتم های حجیم

 

اکنون، در هر روز جمع آوری زباله، ساکنین شهر آمرست می توانند یک آیتم حجیم را جای دهند. آیتم های حجیم شامل مبلمان، تشک و جعبه فنر، میز قهوه، ماشین لباسشویی، خشک کن، اجاق گاز، یخچال و غیره است. این ها شامل آشغال های ساختمانی و تخریب نیستند.

 

آشغال های ساختمانی و تخریب


ساکنین شهر آمرست ساکنان شهر می توانند یک کیسه زباله ساختمانی و تخریب (چوب، توفال، کفپوش و غیره) را به همراه زباله های معمولی خود بگنجانند، مشروط بر اینکه از محدودیت 6 کیسه تجاوز نکنند. برای مقادیر بیشتر زباله های ناشی از تخریب و ساخت ساختمان، ساکنان آمرست می توانند مواد را به لندفیل مرکزی کامبرلند در لیتل فورکس بفرستند.

 

جمع آوری هفتگی مواد آلی


ساکنین شهر آمرست از 3 چولای تا 28 سپتامبر جمع آوری هفتگی زائدات آلی را خواهند داشت. مواد باید طبق برنامه و در روز جمع آوری منظم، جمع آوری شوند.

 

جمع آوری درخت کریسمس
درختان کریسمس یکبار در سال و در ژانویه جمع آوری می شوند. ساکنین شهر آمرست می توانند درختان خود را در گاراژ شهر واقع در خیابان 14 مک کولی بگذارند( دوشنبه تا جمعه از 8 صبح تا 4 عصر)

 

جریان دوگانه بازیافت
نصوب شده است که شهر آمرست به سیستم دوگانه باریافت سوییچ کند. این به معنی این است که ساکنین مواد قابل بازیافت را بر حسب نوع، جور می کنند. طرح اجرایی در حال تدوین است و در آینده نزدیک به اطلاع ساکنین خواهد رسید.

 

سوالاتی که مکررا پرسیده می شوند؟
کمپوست سازی چیست؟
کمپوست، راه طبیعی بازیافت است. کمپوست فرآیند طبیعی بیولوژیکی است که تحت شرایط کنترل شده انجام می شود و مواد آلی را به محصول هوموس مانند پایدار به نام کمپوست تبدیل می کند. سی جی اس ام ای از تاسیسات کمپوست لیتل فورکس، جایی که مواد آلی آمرست کمپوست می شوند، بهره برداری می کند.

مزایای برنامه کمپوست سازی موفق چه هستند؟
علاوه بر دور ساختن و منحرف کردن بخش عظیمی از مواد الی از لندفیل ها، یک برنامه کمپوست سازی موثر می تواند الحاقیه خاک کیفیت بالا با واریته ای از استفاده های انتهایی تولید کند. زائدات آلی منحرف شده از مکان های لندفیل کمک به حفظ فضای لندفیل می کنند و محصول نشت و گاز متان را کاهش می دهند( هر دو به هزینه بهره برداری لندفیل اضافه می شوند)

چه می تواند کمپوست شود؟
کمپوست سازی دارای قابلیت مدیریت تمام مواد آلی در جریان زائدات است که به دیگر گونه نمی توانند بازیافت شوند. برخی از مثال های مواد آلی که می توانند کمپوست شوند شامل خرده های غذا، برگ ها و زائدات حیاط، باقیمانده های محصولات کشاورزی، محصولات کاغذی کثیف هستند.

چرا فنجان های تیم هورتون نمی توانند در چرخ "آلی" یا "ارگانیک" قرار گیرند؟
فنجان های تیم یک آستر ضخیم پلاستیکی دارند که مورد پذیرش لیتل فورکس نیست، زیرا تاسیسات آنجا کمپوست کلاس الف تولید می کنند.

کجا باید چرخ سبز خود را ذخیره سازی کنم؟
چرخ سبز شما باید در بیرون و در یک جای دارای تهویه، سایه و راحت قرار گیرد تا حرکت به پیاده رو برای جمع آوری تسهیل گردد.

چطور می توانم چرخ سبزم را تمیز کنم؟
در مواقع مورد نیاز، شما می توانید بلافاصله پس از جمع آوری، چرخ خود را با دترجنت های ملایم شستشو دهید. اطمینان داشته باشید که تهویه های هوا گرفته نیستند.

قسمت دوم

قسمت سوم