نیم نگاه


midanidVERY

 5comver0007

 09122039437       09224055895         02188331528

 

HUOS TOTAL

RUMI4

گذری و نظری بر بوکاشی

قسمت اول

در فشارنده را پایین بگذارید تا محتویات را هوابند بگه دارید. در را بالا بگذارید و تمام! و آماده اید: بو نمی دهد!

scopebukashi13

در طی فرآیند تخمیر، مایعات تولید می شوند که می توانید از طریق شیر کمپوست ساز خارج نمایید. آن ها را به سنگینی رقیق نمایید( یک به بیست) و به عنوان کود گیاهان مصرف نمایید. این مایع پاک کننده طبیعی زهکش هم هست.

scopebukashi14

به خاطر روبرت، من همه پخت و پزهایم را در خانه انجام می دهم و او روزانه از بوکاشی استفاده می کند. از آنجا که کمپوست ساز هنوز پر نیست، مدتی باید انتظار بکشم. اما من در حال حرکت به سوی استفاده از کمپوست ساز برای گیاهان، باغ و بهره گیری از کود برای گیاهان خانگی هستم. آنها به محض بیدار شدن از خواب زمستانی در هفته های آینده به مقداری کود نیاز خواهند داشت، بنابراین زمان بندی عالی است!

scopebukashi15

چه فکر می کنید؟ آماده استفاده از کمپوست ساز در خانه هستید؟ آیا علاقمند هستید که خودتان یک کمپوست ساز تهیه کنید؟ تا این لحظه، من آماده هستم که به گرمی استفاده از بوکاشی را توصیه نمایم؛ زیرا استفاده از آن آسان است، بو نمی دهد، کاملا خوب به نظر می رسد. برای دسترسی آسان، شما می توانید آن را روی پیشخوان آشپزخانه قرار داده و یا نزدیک جایی که آشپزی می کنید بگذارید. من وقتی بیشتر از سطل استفاده کردم اطلاعات خود را به روز کرده و تجربیات خود را با شما قسمت می کنم.

scopebukashi16

من برای همیشه از آن ها که بوکاشی را برایم فرستادند تشکر کرده و اظهار می دارم که عکس ها، عقاید و کلمات از خودم است. از شما هم برای حمایت هایتان سپاسگزارم و امیدوارم که روزی برسد که بهتان "کمپوست سازی مبارک!" بگویم.