نیم نگاه


midanidVERY

 5comver0007

 09122039437       09224055895         02188331528

نکته بسیار مهم: به دلیل مشکل کوچک بوجود آمده در تولید کمپوست ساز بوکاشی، تا اول خرداد 1403 سفارش این نوع سطل را متوقف ساخته ایم. ضمن پوزش از علاقمندان به خرید این مژده را می دهیم که در جهت جبران خسارت، قیمت ها تا پایان خرداد ثابت خواهند ماند.

 

HUOS TOTAL

RUMI4

چطور محصول را بی استفاده از آفت کش رشد دهیم؟

قسمت اول

3-تحقیقات گیاهان همراه

کار دیگری که می توانید برای تمرین باغبانی بدون آفت کش و کاهش نیاز به آفت کش انجام دهید، تحقیق در مورد گیاهان همراه است. این یک ترفند فوق العاده موثر است، زیرا کاشت گیاهان همراه در اطراف باغ، خواه میوه و سبزی باشند و خواه گیاهان دیگری که مستعد آسیب دیدن توسط حشرات می باشند، می تواند حشرات را دور نگه دارد و به شما اطمینان دهد که سلامتی طولانی مدت باغ و مایملک شما تامین خواهد شد.

متاسفانه، هیچ گیاهی نیست که شما را از شر همه حشرات محفوظ بدارد. پس شما مجبورید که گیاهان همراه درست را جستجو کنید تا برای شما نتیجه لازم را به ارمغان بیاورند. به عنوان مثال، مریم گلی به دفع بید کلم و مگس هویج کمک می کند، ریحان مگس های سفید را دور نگه می دارد و پونه کوهی بیشتر آفات را دفع می کند. آفتابگردان یکی دیگر از گیاهان همراه عالی برای افزایش سرعت گرده افشانی و دور نگه داشتن مورچه ها است.

4- به خاطر داشتن اینکه همه حشرات بد نیستند

اغلب حشرات و آفات باغ شما مضر نیستند و واقعا کمک می کنند تا شما یک باغ با تنوع زیستی داشته باشید. . حشرات خوب شامل چیزهایی مانند کفشدوزک ها، زنبورها، عنکبوت ها، صدپاها و توری بالان ها هستند که می توانند به خوردن آفاتی که به باغچه شما آسیب می رسانند، گرده افشانی گیاهان شما، تهیه غذا برای پرندگان و حیواناتی که آفات نیز می خورند، و حتی سلامتی خاک کمک کنند. پس، به جای اینکه بخواهید حشرات را کاملا حذف کنید و در عوض تمرکز روی چیزهایی مانند چرخش محصولات و انتخاب گیاهان همراه کمک کنید که بطور طبیعی حشرات بد حذف شوند و خوب ها را حفظ کنید.

تفکرات نهایی

این کاملا محتمل است که باغ خود را بدون استفاده از آفت کش حفظ کنید. در عین حال می توانید گیاهان سر حالتری داشته باشید و همچنین تاثیرات منفی محیط زیستی باغ را، بطور کلی، کاهش دهید. شما قادرید یک اختلاف بزرگ ایجاد کنید. پس، با ورود به تابستان این تغییرات را ایجاد کنید و محیط زیست را ممنون خویش سازید.