چاپ
بازدید: 1160

سیستم های فشاری(کد 0314)

راهنمایی ضروری: اغلب قریب به اتفاق مطالب این سایت ترجمه خود ما هستند. با توجه به اینکه برخی از این مطالب برای خواننده ایرانی ابهام و سرگشتگی ایجاد می کند، گاه مجبور به ارائه توضیحات اضافی هستیم. از آنجا که برای همه خوانندگان واجب و ضروری است که مطالب ترجمه را از توضیحات اضافی تشخیص دهند، تمام توضیحات اضافی را بصورت نوشته های کج دارای خط زیرین آورده ایم.


یک سیستم فشاری چیست؟
ذخیره گاه های منفردی در قلمرو هر خانه وجود دارد. فاضلاب خام منتهی به آن ها توسط سیستم های فشاری جمع آوری و ذخیره شده و بعد پمپ می شود. خروجی خانه ها در این واحد ذخیره جمع می شود تا اینکه مقدار کافی آن پمپ خرد کننده را به کار واداشته و باعث شود دانه ها به مایع تبدیل گردند. مایع به داخل خط اصلی فاضلابرو فشاری واقع در مخزن جاده ای پمپ می شود و به صورت تحت فشار برای تصفیه و دفع به تصفیه خانه اجتماع طراحی شده انتقال می یابد.
مسئولیت صاحب قلمرو
واحدهای ذخیره در مکان و پمپ خردکننده مالکیت شخصی دارند و بوسیله صاحب قلمرو نگهداری می شوند. برای این سیستم ها، نگهداری پیش رونده محدود مورد نیاز است. با این حال، اگر جامداتی در فاضلابروهای خانگی انداخته شود ممکن است مشکل گرفتگی رخ دهد.
خیلی مهم است که صاحبان قلمرو از قرار دادن اجسام خارجی در فاضلابرو خانگی اجتناب نمایند( به عنوان مثال نگهدارنده های مقوایی رول های توالت یا پوشک بچه)، زیرا این ها می توانند به پمپ ها آسیب بزنند و یا موجب گرفتگی سیستم شوند.
مشتری مسئول کدام قسمت های سیستم است؟
بخش متعلق به مشتری سیستم، پمپ خرد کننده در محل و واحد ذخیره ساز می باشد.
مشتری همچنین مسئول اتصال بین واحد و مرز قلمرو، لوله و اجزای الکتریکی اتصال دهنده سیستم به خانه می باشد.
بخش متعلق به "هیات" عموما لوله ای که در جاده واقع شده است( خط اصلی بالارونده)، هر ایستگاه پمپاژ و تصفیه خانه( هر نوع که باشد) است.
نقطه انتقال مالکیت، شیر جداکننده محفظه خیابان که در نزدیکی یا داخل قلمرو اختصاصی واقع شده است، می باشد.
مشخصات پمپ و موقعیت
برای قلمروهای متصل به این شماها، "هیات" نیاز به استفاده از یک محیط زیستE-ONE)) و پمپ های خرد کننده(ایستگاه ip 2010) و یا پمپ OGT آکواتک دارد. انتخاب و کارگذاری صحیح این پمپ ها، بصورت مشخص شده توسط سازنده و مهندس طراح، اطمینان خواهد داد که اجرای مناسب سیستم صورت گرفته و نیاز به نگهداری پیش رونده جزیی صاحب قلمرو وجود خواهد داشت.
اتصال از پمپ به مرز قلمرو اختصاصی
مشخصات لوله 40 میلیمتر حداقل قطر، پلی اتیلن
عمق لوله حد اقل 600 میلیمتر زیر سطح زمین نهایی
آگاهی بعدی
پلان " اتصال فرعی فاضلابرو تحت فشار برای قلمروهای تک خانواری در شماهای شبکه ای کم فشار هیات" را ببینید.
برای اخذ آگاهی های بیشتر "مقررات مهندسی هیات" را ببینید و یا با مدیر فاضلاب هیات تماس حاصل نمایید.

تذکر: اگر مایل هستید به مجرد گذاشتن یک متن جدید در باره "فاضلابرو" از آن کسب اطلاع نمایید، لطفا این کلمه  را به همراه کد مندرج در بالای این متن به شماره 09122039437 واتس آپ نموده و یا به همین شماره پیامک بزنید.

صفحه نخست

مهم: اگر اطلاعات خود را بیش از مطالعه و خواندن، از طریق شنیدن به دست می آورید بهتان توصیه می کنیم که "چرا مشاوره تلفنی!؟" را بخوانید.

در ضمن، اگر دوستدار این هستید که در زمره حامیان ما باشید، لطفا اینجا را کلیک کنید.  از آنجا که ما توسط دولت حمایت نمی شویم، امید خود را به حمایت شما عزیزان دوخته ایم. پس اگر فکر می کنید ارزش بیشتر دیده شدن را، دست کم جهت مبارزه با آن هایی که با اطلاعات غلط مردم را در مسیر نادرست قرار می دهند، داریم، لطفا لینک زیر را در گروه های شبکه های مجازی( لینکدین، واتس آپ ، تلگرام و ...) به اشتراک بگذارید.

WWW.YARABUMCO.IR