نیم نگاه


midanidVERY

 5comver0007

 09122039437       09224055895         02188331528

فوری! فروشی! بدون معطلی! در انبار فقط یک سطل بوکاشی و دو بسته سبوس موجود است! در صورت تمایل به خرید، قبل از دیگران، تماس بگیرید!!

HUOS TOTAL

RUMI4

دیسک سشای با ریسمان(کد 0311)

راهنمایی ضروری: اغلب قریب به اتفاق مطالب این سایت ترجمه خود ما هستند. با توجه به اینکه برخی از این مطالب برای خواننده ایرانی ابهام و سرگشتگی ایجاد می کند، گاه مجبور به ارائه توضیحات اضافی هستیم. از آنجا که برای همه خوانندگان واجب و ضروری است که مطالب ترجمه را از توضیحات اضافی تشخیص دهند، تمام توضیحات اضافی را بصورت نوشته های کج دارای خط زیرین آورده ایم.

121 p1 0311
خیلی وقت ها بین متصدی استخر و کارگر اختلاف نظر پیش آمده و در حالی که یک نفر "چرا این آب اینقدر کدر است؟" می گوید، دیگری جواب "کجایش کدر است" سر می دهد.
وقتی پای بازرسی پیش بیاید اوضاع خرابتر خواهد شد زیرا متصدی استخر هیچ راهی برای اینکه خیال بازرس را تخت "اصلا کدر نیست" نماید در اختیار ندارد.
در مواقع اینگونه شما می توانید از دیسک سشای استفاده نمایید.
دیسک سشای با ریسمان؛ تست کیفیت آب؛ استفاده آسان و چند منظوره؛ خط بازیابی طولانی؛ مناسب برای اعماق مختلف؛ تعیین کدورت آب؛ وسیله ساده و موثر؛ دیسک 8 اینچی
قیمت: 52 دلار
سادگی استفاده: دیسک سشای دارای ریسمان دارای هر چیزی است که نیاز دارید تا کار را آغاز کنید. مجموعه شامل دیسک، ریسمان، نگهدارنده ریسمان و دستورالعمل است. دیسک سشای برای اندازه گیری عمقی که فرد می تواند کف آب را ببیند مورد استفاده قرار می گیرد. این یک وسیله است که با آن می توانید زلال بودن آب را تشخیص دهید.
اندازه گیری شفافیت آب: دیسک سشای مورد استفاده در تست مطمئن یک ابزار بی انتها برای چک شفافیت آب در هر توده آبی است. این اندازه گیری زلالیت برای عمده دوایر تندرستی ایالتی مورد نیاز است. برای اطمینان از اینکه طول ریسمان برای هر موقعیت آبی نیازمند تست کافی است، تقریبا 100 فوت ریسمان در نظر گرفته شده است.
دیسک چند منظوره: دیسک سشای برای تعیین شفافیت آب در دریاچه ها، انهار، اقیانوس ها و دیگر توده های آبی مورد استفاده قرار می گیرد. این دیسک یک دیسک 8 اینچی است که چارک های یک در میان سیاه و سفید دارد. با قرار دادن دیسک در آب و نگهداشتن ریسمان، استفاده کننده می تواند زلال بودن آب را مورد شناسایی قرار دهد.
تعیین کدورت آب: این دیسک سیاه و سفید برای تعیین کدورت آب طبیعی مورد استفاده قرار می گیرد. دیسک چند بار بالا و پایین آورده می شود تا عمق متوسطی که محو می شود تعیین گردد. وسیله شامل سرب و ریسمان عمق یابی است.
مناسب برای اعماق مختلف: دیسک سشای برای استفاده در آب های کم عمق طراحی شده است و برای از بین بردن نور خیره کننده خورشید، بهترین عملکرد را در جاهای سایه دارد. برای بهترین عملکرد بهتر است از دو عمق به دست آمده متوسط گیری گردد. با 72 فوت ریسمان، اعماق مختلف را می توان مورد ارزیابی( از نظر تیرگی و کدورت) قرار داد.
آیا سوال دارید؟
اگر مایل به خرید دیسک سشای هستید با شماره 09122039437 تماس حاص کنید. در صورت نیاز به اخذ اطلاعات قوانین مشاوره تلفنی را ببینید.
شرح محصول
دیسک سشای از همان اولین تولید توسط آنجلو سشای در 1865 وسیله ای ارزشمند بوده است. دیسک سشای آزمایش مطمئن ما شامل هر چیزی است که نیاز دارید تا کار را آغاز نمایید و یکی از با کیفیت ترین دیسک های موجود در بازار است.
وسیله ساده و موثر:
دیسک سشای یک وسیله ساده و موثر است که به شما اجازه می دهد حاصلخیزی دریاچه های آب شیرین را تعیین نمایید. دیسک از پلاستیک سفید سخت درست شده و چارک های سفید و سیاه یکی در میان دارد. در کف دیسک وزنه ای است که به آن وزن داده و کمک می کند تا در آب فرو رود. در مرکز قسمت بالا یک ریسمان 100 فوتی است که برای دیدن، شامل یک بوبین فومی پلیمری می باشد.
ظاهر:
دیسک سشای پلاستیکی صلب سفید و سیاه سنگین
ریسمان پلیمری ضد گندیدگی 72 فوتی
قرقره ریسمان اضافی بادی
Spool to wind excess cord
( برای عبارت بالا معنی پیدا کرده و حامی ما گردید)
راهنمای ساخت جزیی شده
شاخص آب تیره:
اندازه گیری ها با پایین بردن دیسک سشای صورت می گیرند تا اینکه دیگر دیده نشود. این نقطه عمق سشای نامیده می شود. به خاطر اینکه نور در آب عمیق بیشتر نفوذ می کند؛ هر چه دیسک بیشتر فرو رود، عمق سشای بالاتر است که بر آب زلال تر دلالت دارد. حضور هر چه بیشتر جلبک ها و ذرات در آب قابلیت رویت را کم می کند و به نوبه خود اندازه عمق سشای را کاهش می دهد؛ امری که دلالت بر کدری آب دارد.
مزایا:
دلالت بر آب زلال تر
تست انواع مختلف آب
کنترل کدورت آب
طراحی شده برای استفاده آب های کم عمق
عالی برای اعماق مختلف
قرائت های متعدد آب:
به سبب درجه حرارت و مقدار مجاورت با نور خورشید، شفافیت دریاچه می تواند با فصل تغییر کند. مهم است که در سراسر سال قرائت های متعدد دیسک سشای را داشته باشیم. یک افزایش در عمق سشای نشان دهنده بهبود کیفیت آب است، در حالی که یک کاهش نشان می دهد که کیفیت آب در حال کاهش است.

تذکر: اگر مایل هستید به مجرد گذاشتن یک متن جدید در باره "سشای" از آن کسب اطلاع نمایید، لطفا این کلمه  را به همراه کد مندرج در بالای این متن به شماره 09122039437 واتس آپ نموده و یا به همین شماره پیامک بزنید.

صفحه نخست

مهم: اگر اطلاعات خود را بیش از مطالعه و خواندن، از طریق شنیدن به دست می آورید بهتان توصیه می کنیم که "چرا مشاوره تلفنی!؟" را بخوانید.

در ضمن، اگر دوستدار این هستید که در زمره حامیان ما باشید، لطفا اینجا را کلیک کنید.  از آنجا که ما توسط دولت حمایت نمی شویم، امید خود را به حمایت شما عزیزان دوخته ایم. پس اگر فکر می کنید ارزش بیشتر دیده شدن را، دست کم جهت مبارزه با آن هایی که با اطلاعات غلط مردم را در مسیر نادرست قرار می دهند، داریم، لطفا لینک زیر را در گروه های شبکه های مجازی( لینکدین، واتس آپ ، تلگرام و ...) به اشتراک بگذارید.

WWW.YARABUMCO.IR