5comver0007

 09122039437       09224055895         02188331528

فوری! فروشی! بدون معطلی! در انبار فقط یک سطل بوکاشی و دو بسته سبوس موجود است! در صورت تمایل به خرید، قبل از دیگران، تماس بگیرید!!

HUOS TOTAL

RUMI4

چرا مشکل داریم؟ چگونه مشکل را حل کنیم؟

 

 

hame1

 

hame2

 

hame3

یک تیر و پنج نشان! 

5reas 6

 

 کمپوست خانگی!

5reas 7

 

کرم ها و زنده ماندن آن ها در تابستان( کد 0544)

تعدادی از چیزها وجود دارند که به زنده ماندن کرم ها در تابستان کمک می کنند.

از یک جای سایه برای خنک کردن تابستانه استفاده کنید
سطل کمپوست سازی کرمی برای خنک کردن تابستانه را دفن کنید


از خنک سازی ژئوترمال استفاده کنید.
اشعه های خورشید را برای خنک سازی منعکس نمایید.

سطل کمپوست من که در سایه قرار دارد، دفن شده، با هوای زمین گرمایی تامین می شود و دارای سطح بازتابی است، برای تابستان آماده شده است.

the 0544 p1
همه ترفندهای ذکر شده در بالا و به تفصیل در زیر به نظر می رسد کار را انجام می دهند، اگرچه بدون شک فضایی برای بهبود وجود دارد. در 32 درجه سانتیگراد در برابر آفتاب، که اغلب دمای اینجا است، بالای سطل 31 درجه سانتیگراد بود، که به معنی این است که سطح کمپوست حدودا ( بر پایه اندازه گیری های اختلاف درجه حرارت های قبلی) 25 درجه سانتیگراد بود و فوق العاده مهمتر این است که کرم ها فراوان و تماما روی غذا بودند.

سایه برای خنک کردن تابستانه

استفاده از سایه برای خنک کردن تابستانه به اندازه کافی واضح است. در زمستان، مسیر خورشید در میان آسمان پایینتر است. بنابراین برای آفتاب گرفتن در زمستان، به سادگی اطمینان حاصل کنید که اشیایی که سایه ایجاد می کنند، آفتاب بلند تابستان را مسدود می کنند اما آفتاب کم زمستان را نه.

سطل کمپوست سازی کرمی را دفن نمایید

درجه حرارت زیر زمین در فاصله روز به روز نسبتا ثابت است و در تابستان خنک تر است. دفن سطل کمپوست به این معنی است که ته و جوانب سطل در درجه حرارت زمین خواهند بود. تنها حرارت خورشیدی از بالا خواهد آمد و حرارت خالص مخلوطی از دو درجه حرارت به اضافه درجه حرارت کمپوست( کمپوست سازی حرارت تولید می کند) خواهد بود.

در مورد من، من در یک ساختمان آپارتمان زندگی می کنم و با توجه به عصبانیت مردم در مورد بوی کمپوست (که وجود ندارد) و کرم ها، من واقعاً تنها یک مکان در انتهای پارکینگمان دورتر از ساختمان دارم. متأسفانه، هنگام حفاری، حدود 70 میلی متر (3 اینچ) به پایین، به ریشه های بسیار ضخیم و سالم برخورد کردم که نمی خواستم آنها را برش دهم. به جهنم! حتی اگر بریدن آن ها بطور معمول شما را اذیت نکند، درخت هایی که به آن ها اتصال دارند سایه مرا فراهم می کند.
Heck, even if cutting them wouldn't normally bother you, the trees they're attached to are providing my shade!
( متن را ترجمه کرده و به رایگان حامی ما شوید)
برای جبران کمبود عمق، خاک را در اطراف سطل انباشته کردم، اما اگر هم امکان دفن در اعماق بیشتر وجود داشت، بهترین کار همین بود.

حفره سطل من. در کف، در سمت چپ تصویر، شما می توانید سطحی را مشاهده نمایید که من برای به دست آوردن سطح صاف خوب برای زیر سطل مورد استفاده قرار دادم. من قصد داشتم تا جایی که ممکن است برای استحصال حداکثر همرفتی گرمایی، کف سطل با زمین در تماس باشد.

the 0544 p2
توجه کنید که برای ضد آب کردن، قبل از دفن سطل، من در ابتدا اطراف کف و اغلب جوانب سطل را، با رول پلی اتیلن دستی که داشتم، پلاستیک پیچی کردم.

خنک سازی ژئوترمال

سطل های کمپوست کرمی نیاز به تهویه دارند، اما چه کسی هوای داغ تابستانه را می خواهد؟ پس برای ورودی هوای من، که سوراخ های پایینتر پشت سطل هستند، من از هوایی استفاده کردم که در ابتدا از طریق لوله های مدفون سیرکوله می شود تا در تابستان توسط زمین اطراف، به گونه مشروح در زیر، خنک شود.

لوله های متصل به سوراخ های پایینتر سطل

the 0544 p3

لوله ها در حفره؛ قبل از دفن

the 0544 p5

توضیح خنک سازی ژئوترمال
1- هوای داغ بالا می رود.
2- به خاطر پوشش سطل، هوای داغ بالا رفته جایی برای رفتن ندارد. پس، از طریق سوراخ های بالایی خارج می شود.
3- هوای گرم و تازه کشیده شده و جایگزین هوای خروجی می شود. آن در یک لوله قرار گرفته که بدنه آن خارج از زمین است و در فضای پشت سطل قرار دارد.
4- این هوا گرمایش را به لوله ها انتقال می دهد. از آنجا که لوله ها خنکتر از هوا هستند، توسط زمین خنک، خنک شده اند.
5- گرمای کمپوست به هوای خنک انتقال می یابد. بنابراین، کمپوست را خنک کرده و هوا را گرم می کند.
آگاهی: در حالی که موارد بالا در تئوری و عمل کار می کنند، درجه حرارت های داده شده در بالا ارقام تقریبی هستند و نتایج اندازه گیری های واقعی نمی باشند.

the 0544 p4
لوله های بلندتر بهتر هستند. هرچند، لوله ها فقط باید برای گرم و سرد کردن هوا تا دمای مطلوب به اندازه کافی بلند باشند. اگر لوله ها زیادی بلند باشند، اصطکاک زیادی برای هوای کشیده شده بوجود می آید. در عوض، آن راکد خواهد ماند و هوای خیلی کمی از آن ها داخل خواهد شد. مال من احتمالا کوتاهتر از آنچه می خواستم بود، اما من مالک قلمرو خود نیستم و فقط می توانم تا حدی لوله ها را طویلتر بگیرم.

منعکس کردن اشعه های خورشیدی

به بیان ساده، گرم شدن خورشیدی به وسیله جذب برخی اشعه ها توسط سطح سطل کمپوست سازی کرمی صورت می گیرد؛ که در اینجا عامل این امر رنگ است. جذب این اشعه ها سبب تولید حرارت می گردد. با استفاده از رنگ براق، اشعه خورشید کمتر جذب می شود. در عوض، بعضی منعکس می شوند. پس، گرمای کمتری ایجاد می گردد.

همچنین، رنگ سفید کمتر از رنگ سیاه اشعه های خورشیدی را جذب می کند.

پس، من از رنگ سفید براق استفاده می کنم.

بعضی از روش های اندازه گیری درجه حرارت

برای کنترل اساسی درجه حرارت، رویه های اندازه گیری درجه حرارت را در جاهای دیگر فرا بگیرید.

متاسفانه در حال حاضر سطل کمپوست سازی کرمی در ایران موجود نیست، اما اگر مایل هستید سطل کمپوست ساز غیر کرمی سفارش دهید می توانید از محصولات ما دیدن نمایید!