چاپ
بازدید: 1123

آیا اگر من سی دی را بیرون پنجره آویزان کنم، ممکن است آتش سوزی اتفاق بیفتد؟(کد 0297)

راهنمایی ضروری: اغلب قریب به اتفاق مطالب این سایت ترجمه خود ما هستند. با توجه به اینکه برخی از این مطالب برای خواننده ایرانی ابهام و سرگشتگی ایجاد می کند، گاه مجبور به ارائه توضیحات اضافی هستیم. از آنجا که برای همه خوانندگان واجب و ضروری است که مطالب ترجمه را از توضیحات اضافی تشخیص دهند، تمام توضیحات اضافی را بصورت نوشته های کج دارای خط زیرین آورده ایم.


سلام، من در طبقه ششم یک آپارتمان زندگی می کنم. برای جلوگیری از مدفوع کردن پرنده ها در نزدیک پنجره، من چند سی دی بدون برچسب را در راستای یک رشته در بیرون پنجره آویزان نمودم. پنجره به سوی شرق است و مردم شروع به شکایت در باره آن کردند و گفتند ممکن است آتش بگیرد. من تعجب کردم که آیا واقعا ممکن است. من شخصا باور ندارم، اما کمی توصیه می خواهم. خیلی ممنون خواهم بود. شرمنده ام، اگر جای بدی را برای این پست انتخاب کردم.
من فکر نمی کنم که تعدادی سی دی آویزان روی یک رشته که بطور تصادفی جهت پیدا کرده اند، خطر و احتمال آتش سوزی را زیاد کنند؛ به ویژه در آپارتمانی که فکر نکنم چوبی باشد. چه چیزی دقیقا می تواند آن را به آتش بکشاند؟
یک سی دی یک آینه جمع کننده نخواهد بود، زیرا تخت است و پارابولیک نیست. این تنها راهی است که با آن اشعه های خورشید می توانند به اندازه کافی تمرکز کرده و موجب آتش سوزی شوند. چیزی که خطر آتش سوزی دارد یک گویچه شیشه ای سبک وزن است که برابر خورشید واقع شده باشد. من یک شیار در بالای میز دارم که به مجردی که خورشید از بالای سر عبور کرد، نور خورشید را باز تابانده و موجب سوختن چوب گردید.
I have a groove in a table top where the Sun's image was burned into the wood as the Sun moved overhead
(متن بالا را ترجمه کرده و حامی ما شوید)
همچنین، یک آینه مقعر اصلاح یا آرایش می تواند در صورت بد اقبال بودن، همان چیز را صورت دهد. در عدم استفاده، تمام آینه ها باید با پارچه پوشیده شوند. البته، این کار برای جلوگیری از آتش سوزی انجام نمی شود و فقط برای ممانعت از خود باختگی در برابر میز توالت صورت می پذیرد(خخخ)
از جواب شما متشکرم، هر چند برای ممانعت از شکایت های بعدی سی دی ها را جمع کردم.
شاید بیش از 500 سی دی لازم باشد تا به دقت ترتیب یافته و با ایجاد یک شکل سهمی خطر آتش سوزی ایجاد نمایند.

صفحه نخست

مهم: اگر اطلاعات خود را بیش از مطالعه و خواندن، از طریق شنیدن به دست می آورید بهتان توصیه می کنیم که "چرا مشاوره تلفنی!؟" را بخوانید.

نکته اول: چنانچه متن بالا نیاز شما را بر آورده نکرده است، کلیدواژه خود را در قسمت جستجو( بالای صفحه) وارد کرده و مقالات مرتبط با خواسته خود را ملاحظه نمایید. شاید یکی از آن ها بر طرف کننده نیاز شما باشد. در این باب به این نکته توجه کنید که از آنجایی که اغلب قریب به اتفاق مطالب این سایت ترجمه خود ما است ممکن است آنچه در سایت های دیگر پیدا نمی کنید را اینجا هم پیدا نکنید، اما آنچه اینجا می یابید را به احتمال زیاد در دیگر جاها نخواهید یافت؛ الا اینکه از اینجا برداشته باشند. در ضمن اگر می خواهید مطالب خوب زیست محیطی سایت های دیگر را ببینید به بخش های روزشمار، هفته شمار و مهم مندرج در صفحه نخست رجوع کنید.( روی قسمت خانه کلیک کنید) این اطمینان را هم داشته باشید که بیشتر مطالب سایت بر اساس پاسخ دادن به سوالات تلفنی یا پیامکی از ما یا دیگران پای بر عرصه وجود گذاشته اند و لذا اگر شما از ما سوالی بپرسید که جوابش را نمی دانیم، یا می دانیم اما در رابطه با آن مطلب در سایت نگذاشته ایم، به احتمال زیاد مدتی بعد مطلبی در باره آن تهیه کرده و در سایت قرار خواهیم داد. 
نکته دوم: در صورت تمایل به اخذ مشاوره تلفنی از قوانین مشاوره، مندرج در بالای صفحه یا صفحه نخست، کسب اطلاع نمایید.
نکته سوم: چنانچه مایل هستید فعالیت خود را با صرف هزینه ای معقول در سایت "بهداشت محیط دم دستی" تبلیغ نمایید، لطفا اینجا را کلیک کنید.

چنانچه به یکی از دو مقوله "بهداشت" و "محیط زیست" علاقمند هستید، یا کلا نسبت به هیچیک از این دو مقوله نگاه خوبی ندارید، به شما اکیدا توصیه می شود اینجا را کلیک کنید.

در ضمن، اگر دوستدار این هستید که در زمره حامیان ما باشید، لطفا اینجا را کلیک کنید.  از آنجا که ما توسط دولت حمایت نمی شویم، امید خود را به حمایت شما عزیزان دوخته ایم. پس اگر فکر می کنید ارزش بیشتر دیده شدن را، دست کم جهت مبارزه با آن هایی که با اطلاعات غلط مردم را در مسیر نادرست قرار می دهند، داریم، لطفا لینک زیر را در گروه های شبکه های مجازی( لینکدین، واتس آپ ، تلگرام و ...) به اشتراک بگذارید.

WWW.YARABUMCO.IR

خط آخر: اگر در هنگام جستجوی نام و نام خانوادگی خود در گوگل و پیدا کردن سایتی که حاوی آن ها هستند به احساس خوبی دست می یابید، لطفا اینجا را کلیک کنید.