5comver0007

 09122039437       09224055895         02188331528

فوری! فروشی! بدون معطلی! در انبار فقط یک سطل بوکاشی و دو بسته سبوس موجود است! در صورت تمایل به خرید، قبل از دیگران، تماس بگیرید!!

HUOS TOTAL

RUMI4

چرا مشکل داریم؟ چگونه مشکل را حل کنیم؟

 

 

hame1

 

hame2

 

hame3

یک تیر و پنج نشان! 

5reas 6

 

 کمپوست خانگی!

5reas 7

 

کمپوست سازی برگ های باغی؛ مزایای کمپوست سازی از برگ را یاد بگیرید


کمپوست سازی برگ یک راه فوق العاده برای بازیافت و ایجاد یک الحاقیه خاک باغی غنی از مواد مغذی در یک زمان است. مزایای کمپوست برگی متعدد هستند. کمپوست خلل و فرج خاک را افزایش می دهد، حاصلخیزی را زیاد می کند، فشار بر لندفیل ها را کم می کند و یک پتوی زنده روی گیاهان شما فراهم می آورد. یاد گرفتن اینکه چطور از برگ کمپوست بسازیم نیاز به کسب اطلاعات کمی در باره تعادل کربن و ازت دارد. ایجاد تعادل صحیح ما را مطمئن می سازد که برای طلای سیاه زمان بهار، کمپوست سازی سریع برگ ها صورت خواهد گرفت.
مزایای کمپوست سازی از برگ


کمپوست برگ یک ماده آلی تیره، غنی، خاکی تولید می کند که می تواند همانند خاک مورد استفاده قرار گیرد. این ماده، مواد مغذی به خاک باغ اضافه می کند و اندازه بزرگتر ذره به بهبود کشت و شل شدگی خاک کمپکت شده یاری می رساند. کمپوست رطوبت را نگه می دارد و علف هرزها را دفع می کند؛ وقتی که به عنوان پوشش رویی یا مالچ مورد استفاده قرار گیرد.
چطور برگ ها را کمپوست کنیم؟
سطل کمپوست نیاز ندارد که ساختار پیچیده ای داشته باشد و شما حتی می توانید در یک پشته هم کمپوست درست کنید. ایده اساسی این است که گاهگاهی هوا برای استفاده میکروب های هوازی اضافه کنیم تا مواد توده را تجزیه نمایند. شما همچنین نیاز دارید که کمپوست را گرم نگه دارید؛ با دمایی حدود 60 درجه فارنهایت( 15 درجه سانتیگراد) یا حتی گرمتر؛ نمناک و نه لجنی و خیس! سطل اساسی کمپوست 3 فوت مربع یا 0.5 متر مربع سطح دارد. این فضای کافی برای چرخاندن کمپوست می دهد تا چرخش هوا را افزایش دهد و باعث شود که اختلاط مواد مرطوب بخوبی میسر گردد.

کمپوست سازی برگ ها در خاک باغی به عنوان پوشش بالایی هم مناسب است. شما می توانید برگ ها را با ماشین چمن زنی خرد کنید و آن ها را روی باغ سبزیجات گسترش دهید. یک لایه چمن را روی آن قرار دهید و بستر آمده می شود که در بهار مورد کشت قرار گیرد.

در یک موقعیت کمپوست، قطعات کوچکتر سریعتر تجزیه می شوند. با استفاده از ماشین چمن زنی برگ ها را خرد کنید. شما همچنین نیاز دارید که کربن، که در بستر برگ یافت می شود، و ازت را متعادل نمایید. برای درک مفهوم نیتروژن به سبزی فکر کنید و آیتم های مرطوبی همانند هرس های چمن.( در واقع به چیزهای سبز و مرطوب بیندیشید) کمپوست سازی سریع برگ ها با یک لایه ضخیم 6 تا 8 اینچی آغاز می شود ( 15 تا 20.5 سانتیمتر) که شامل یک اینچ( 2.5 سانتیمتر) خاک و یک اینچ کود حیوانی یا دیگر منبع سبز نیتروژن می باشد. شما می توانید یک فنجان( 240 میلی لیتر) کود نیتروژنه اضافه کنید. لایه ها را هر دو هفته مخلوط کنید و توده را نسبتا مرطوب نگه دارید.
مشکلات کمپوست سازی برگ ها
برگ های مریض ممکن است کمپوست شوند، ولی درجه حرارت خیلی بالایی لازم است تا پاتوژن هایی از بین بروند که در برابر کمپوست سازی زمستانه توده حساس نیستند. پاتوژن ها محتملا توده کمپوست شما را آلوده می سازند و اگر این کمپوست در باغ گسترده شود، گیاهان را عفونی خواهد کرد. شما می توانید مواد را به برنامه زائدات باغی و حیاطی ایالتی بفرستید؛ جایی که می توانند درجه حرارت ها را گرم نگه دارند یا به سادگی برگ ها را دفع کنند.

صفحه نخست

افزودن برگ ها به توده کمپوست شما، قهوه ای ها یا کربن را به توده خواهد افزود. به منظور نگهداری تعادل مناسب توده کمپوست شما، شما قهوه ای ها را با مواد سبزی همانند هرس های چمن یا خرده های غذایی متعادل خواهید کرد. آبیاری و چرخاندن مرتب توده کمک به کمپوست سازی می کند. برگ های کمپوست سازی که تاکنون در مرکز توده گرم شده اند باید چرخانیده شده و با مواد آلی تازه مخلوط شوند.

com P 0337